Header image - interieur van Studio 't Mannetje

WAAROM STUDIO ’T MANNETJE?

• GEEFT JOUW PROJECT KARAKTER.

SCHERPE CREATIEVE COMMUNICATIE DIE PAST BIJ JE MERK.

• CONCEPT, BEELD EN TEKST IN ÉÉN.

BREED INZETBAAR BIJ ELK CREATIEF PROJECT

• STRATEGISCHE SPARRINGPARTNER & UITVOERDER.

VOOR MARKETEERS, ONDERNEMERS & STRATEGEN.

 • +10 JAAR BUREAU-ERVARING.

VAN GROTE GEDACHTE OF CAMPAGNE TOT KORT PROJECT.

OVER ’T MANNETJE
BRANDING
identiteit & interactie
DESIGN
VAN HUISSTIJL TOT VERPAKKING
CREATIVE CONCEPTS
ART DIRECTOR & COPYWRITER IN ÉÉN
Portret Arthur 't Mannetje - oprichter Studio 't Mannetje, creatieve studio voor branding, design & creative concepts

HI! IK BEN ARTHUR ’T MANNETJE.
JA, DA’S ECHT MIJN ACHTERNAAM.

Bij mijn creatieve studio kun je terecht voor branding, design of het ontwikkelen van inventieve (advertising) concepten.

Daarvoor maak ik -als art director en copywriter in één- zelf het beeld en de teksten, of stuur ik andere specialisten aan, zoals web-designers, regisseurs en fotografen.

Naast mijn werk in opdracht ben ik gestart met een z.g. passion project genaamd WALLPIZZA: mijn eigen merk Amerikaanse puntvlaggen.

Bekijk mijn werk

Zoek je iemand met wie je een scherp creatief concept kan ontwikkelen?
Je branding naar een hoger niveau kan tillen? Of soepel te lezen teksten kan schrijven? Dan ben ik ’t Mannetje!

Heb je interesse? Bel of drop een mailtje, dan spreken we af.
Bij mij in de studio, een koffietent met baarden of een duister speciaalbiercafé.
Ik heb nu al dorst!

Tchüss, Arthur.
’T MANNETJE.
E
cht.

Lees mijn aanpak

MIJN WERKWIJZE

kopjes_website-05

Als creatieve probleemoplosser wil ik snel tot de kern van een opdracht komen. Om daar vervolgens een verrassende oplossing voor te bedenken en die tot in de puntjes uit te voeren. Daarbij kijk ik altijd hoe de merk-identiteit en merk-engagement versterkt kunnen worden.

Dat deed ik al voor merken als Jupiler, Heineken, Rabobank, Aldi, Nespresso, Centerparcs, e.v.a.

Als Art Director en Copywriter ben multi-inzetbaar; bedreven in het creëren van tekstuele èn beeldende uitingen.

Door mijn brede skill-set kan ik veel zelf maken. Daarnaast heb ik ruime ervaring met aansturen van andere specialisten.

Strategisch waar nodig, tikkie bevreemdend waar kan.

kopjes_website_aanpak

Door te sparren ontstaan de beste ideeën en kom je samen op één lijn. Ik geloof in de kracht van samenwerken. Daarmee bespaar je vaak ook een hoop correctierondes, tijd en geld. Daarom werk ik vaak met een aantal momenten waarbij de opdrachtgever en ik elkaar spreken.

Om vervolgens aan de slag te gaan en snel een resultaat uit te werken. Als het kan solo, maar net even goed in teamverband.

Zo heb ik vertrouwd netwerk opgebouwd van andere creatieve specialisten.

Die sommige onderdelen net even beter of sneller kunnen dan ikzelf. Ook daarin zoek ik dan graag de samenwerking. In overleg haak ik dan iemand aan bij de opdracht. Zodat we uiteindelijk samen iets moois maken.

GEWERKT VOOR O.A:

NIEUWSGIERIG?

Misschien ligt er wel een toffe samenwerking in het verschiet.

Laat je horen!