CONCEPT | ART DIRECTION | COPYWRITING
Schoonmaakbedrijf Hago zocht naar een manier om zich als onderdeel van een internationaal opererend conglomeraat, op de kaart te zetten als betrouwbare en sociaal betrokken partner.
In een stevig strategisch traject werd gekeken hoe de reeds aanwezige identiteit en kernwaarden beter uitgedragen konden worden. Naar opdrachtgevers, binnen de eigen organisatie en in de samenleving als geheel.
De uitkomst:
Hago speelt een grote rol in het feit dat Nederland zo’n lekker aangeharkt land is. Dat is namelijk lang niet zo vanzelfsprekend als soms wordt gedacht. Een stille kracht, die juist mogelijk wordt gemaakt door mensen die hun vak verstaan. Die er trots op mogen zijn dat ze het dagelijkse leven van talloze Nederlanders op een positieve manier beïnvloeden. In de zorg, de schoolbanken, op het werk en onderweg. Het verdient communicatie die dat onderstreept.
Een campagne die dat laat zien en een pay-off die past bij een trotse marktleider.
Schoon is van iedereen.
Hago – De Schoonmakers van Nederland.
Hiervoor maakte we diverse uitingen, die als geheel werkte voor algemeen-corporate en tegelijkertijd konden worden toegespitst op alle sub-divisies van Hago afzonderlijk.
We maakten o.a. Print, TV-, radio- en online-commercials, pre-roll video’s, first & second view banners.
i.s.m. Peter Halma,
@ Fightclub / The Communication Company
—